asyERP soft de contabilitate pentru restaurante

asyERP soft de contabilitate pentru restaurante

easyERP


easyERP este un program compus din mai multe module, fiecare modul fiind destinat pentru o anumita divizie din cadrul unei companii. Programul este un program client server, foloseste o baza de date SQL (MSSQL sau MSDE), pot lucra mai multi utilizatori simultan pe acelasi program, cerintele hardware pe partea de client sunt minime. Utilizatorilor din sistem li se pot da drepturi la nivel de document si raport. Modulul de gestiune din program tine evidenta stocurilor la pret de achizitie, platile si incasarile se fac pe facturi respectiv receptii. In cazul in care faceti vanzari de produse cu plata prin ramburs, programul va lista toate documentele necesare la posta. Tot in cadrul modulului de gestiune se pot introduce si comenzile, pe baza carora se pot genera foarte usor facturile cu produsele ce vor fi vandute clientului. Modulul de promotii este integrat cu modulul de gestiune. Promotiile pot fi de trei tipuri: cantitative, valorice si gratuite, deciziile de promotii sunt introduse pe intervale de timp iar in modulul de gestiune vor fi sugerate automat produsele, cantitatile, respectiv pretul de amanunt conform deciziei curent active..

  • Receptia de marfa
    Receptia de marfa

    In aceasta fereastra, utilizatorul poate introduce marfa receptionata si dupa acceptarea receptiei, aceasta va fi listata pe suport de hartie.

  • Lista de inventar
    Lista de inventar

    Utilizatorul poate genera un raport cu toate intrarile si iesirile dintr-o gestiune. Pretul urmarit poate fi: pretul de achizitie, de vanzare sau pretul mediu ponderat.

  • Lista de produse
    Lista de produse

    In fereastra de produse, utilizatorul, poate selecta un produs prin introducerea numelui acestuia. In timp ce utilizatoru introduce numele produsului, lista de produse este actualizata automat.

  • Restrctii pe baza de roluri
    Restrctii pe baza de roluri

    Administratorul applicatie poate defini o lista roluri cu drepturi de acces la fiecare modul al applicatiei. Cand un utilizator nou este creat, i se asociaza un rol, pe baza caruia o sa aiba acces la modulele din applicatie.

  • Selectarea unui client
    Selectarea unui client

    Ca si in cazul listei de produse, fereastra cu lista de clienti permite utilizatorului selectarea clientului dorit. Prin introducerea unui text in campul de cautare, continutul ferestrei va fi actualizat cu datele care contin textul introdus..

  • Istoric client
    Istoric client

    In acest raport utilizatorul poate vedea toate operatiunile efectuate de un client intr-un inetrval de timp.

  • Modulul de promotii
    Modulul de promotii

    In modulul de promotii, utilizatorul, poate defini promotii cantitavive sau valorice. Cand o factura este generata si exista promotii care se pot aplica aceasta factura, o fereasta se v-a afisa si utilizatorul poate decide promotia care urmeaza sa fie aplicata.

  • Generare facturi
    Generare facturi

    Generarea si listarea facturilor pe suport de hartie. Dupa generarea facturii stocul din gestiunile afectate v-a fi actualizat.

  • Scheme de culori
    Scheme de culori

    Administratorul applicatie definese o lista de scheme de culori, iar utilizatorul selecteaza schema de culori dorita, pentru a schimba culoarea de fundal si fontul datelor afisate.